هنرمندانی که دل در گرو حسین (ع) دارند | روایتی از حضور اصحاب رسانه و هنر مشهد در هیئت مذهبی ماه + فیلم یک تنگ بلور در میدان مین آداب استغفار و توبه چیست؟ امام‌سجاد(ع) مظهر تقوا و تواضع است تضمین بقای دین و سلامت اجتماع با امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر نگاهی به بینش و منش واعظ شهیر مرحوم آیت ا... غلامرضا دهشت| عالم خیراندیش ۶ نمایش آیینی و تعزیه‌خوانی در محرم و صفر مجوز اجرا گرفتند ویژه‌برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در حرم امام‌رضا(ع) خواب ممنوع، روزِ بیداری است! یادی از شیخ احمد کافی به‌مناسبت سالگرد درگذشت این واعظ محبوب ۲۰۰ مسجد استان در رویداد نوجوانانه تربیتی «هشتادیوم» پای کار هستند بازخوانی اهداف بنیادین قیام عاشورا در آینه عقل و نقل رونمایی از طرح حفظ تصویری قرآن کریم در مشهد + فیلم پژمان‌فر: باید بی‌سوادی قرآنی را در کشور برطرف کنیم پیش‌بینی تشرف بیش از ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر چراغ روشن خیمه روشنی چراغ دل است طلایه دار وحدت | یادی از مرحوم آیت الله محمد کفعمی خراسانی، هم زمان با سالروز رحلتش فلسفه خلقت در تبیین سیدالشهدا (ع)
سرخط خبرها

محرم امسال، هیچ هیئتی به صورت دسته‌روی به حرم مطهررضوی وارد نمی‌شود| عزاداری ۱۸ هیئت در فضا‌های باز حرم

  • کد خبر: ۳۹۵۶۴
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
محرم امسال، هیچ هیئتی به صورت دسته‌روی به حرم مطهررضوی وارد نمی‌شود| عزاداری ۱۸ هیئت در فضا‌های باز حرم
محرم امسال هیچ هیئتی به صورت دسته‌روی به حرم مطهر ورود پیدا نخواهد کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی اظهار کرد: برگزاری عزاداری‌های دهه اول ماه محرم در حرم مطهر رضوی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در صحن‌ها و فضاهای روباز حرم مطهر روزانه به مدت حدود یک ساعت انجام خواهد گرفت.
 

محمد توکلی‌فریمانی، با اشاره به تمهیدات آستان قدس رضوی برای ورود هیئات مذهبی به حرم مطهر در دهه اول محرم، گفت: آستان قدس رضوی مراسم ها و برنامه های حرم مطهر را برابر با ابلاغیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا دنبال می‌کند.

 

وی گفت: در همین راستا هیچ هیئتی به صورت دسته‌روی به حرم مطهر ورود پیدا نخواهد کرد.


معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضویا فزود: ‌ هیئت‌های عزاداری نیز که از طریق شواری هیئات مذهبی مشهد معرفی می‌شوند، در صحن‌های حرم و با فاصله اجتماعی به عزاداری خواهند پرداخت.

 

وی گفت: هر برنامه‌ای که امکان پوشش و خدمات آن با رعایت فاصله اجتماعی ممکن باشد در حرم برگزار می‌شود، در غیر این صورت فعالیت‌ها به صورت نمادین و در فضای خاص برگزار خواهد شد.


توکلی در خصوص تعداد هیئت‌هایی که در حرم اجازه عزاداری دارند، اظهار کرد: ۱۸ هیئتی که قرار است در فضاهای باز حرم مطهر و با فاصله فیزیکی مناسب به عزاداری بپردازند، توسط شورای هیئات مذهبی معرفی خواهند شد و ما نیز در فضای حرم در خدمت عزیزان خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->